BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Khamis, 10 Disember 2009

ayt jiwang la katakn='=

aku terpaut dgn bait-bait cinta
di hanyut ombak rindu tidak mampu ku lwn
arus yg mmbawa aku ke syurga cinta
menyeru ku mencintaimu

berhenti kau memanggil namaku
jangan kau cuba menyelami takhta ku ini
andai aku mampu mlwn arus deras yg kau lemparkn
akn ku kecapi kehidupan tanpamu

seruanmu telah mencairkn takhta ku ini
membuatkn aku sentiasa di genggaman mu
kita bagai langit dan bumi
dan bila kau hadir di dalam hidupku
kau cuba menjadi malaikat yang sering mendampingi ku

biarpun seribu alasan ku cari untuk hidup tanpamu
seribu ayt2 cinta yang kau ungkapkan
aku tak mampu mendgr kata manismu
satu dua perkataan sudah mampu mencairkan hatiku

badan mula melonglai
lidahku sudah terkelu
engkau sudah menggenggam cintaku
aku tak mampu menahan
aku..aku cinta padamu

0 ulasan: