BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 13 November 2009

gelabah jewr..

ade lar sorg dak f1 nie..
name die fuck
aku panas btol rr ngan die..
smalam..
kan f2 dah habis pekse..so..
aku pown jalan2 la..
aku nak la jumpa sorg dak nie..
name die a.s...
aku just nak ckap kat a.s. tuh yg taon nie taon last aku kat sini..
aku dah x leh jumper die dah..
nthen..
aku prgi klas a.s. tuh ngan podel..minang..aiman..anas..
aku suroh aimi pnggilkan a.s...n kate kat die aku nak jumper die kat tangga abk..
aimi pown gi la ckap kat a.s...
tetibe..muncul plak bdak yg sial..fuck..
die ckap"dah rr..bla rr"..
pe.. bapak rr..
kerek sial..
aku punyer ar panas waktu tuh..
aku nak jumpe a.s. tapi bdak fuck tuh yg menyemak..
aku x tahan sgt aku pown nak redakan kemarahan aku aku tros blek klas..
dalam prjalanan balek klas..
aku tumbuk pintu klas 1 hamazah..
panas giler rr aku waktu tuh..
dalam 20 minit lpas tuh..
aku gi la balek klas a.s.. ngan dak2 tadi..
tetibe niat aku brubah..
kitorg lepak rr kat tangga klas abk..
5 minit kemudian..
anas dah buhsan..
kitorg balek la klas..
tapi..
bile aku trnampak mke fuck tuh..
kemarahan aku melonjak blek..
aku x tahan sgt..aku tumbuk pintu klas 1 osman sampai pecah..
bru la lpas geram aku..
tapi agk sedeyh rr..
kenangan aku wak2 f1 time merdeka hancur..
n hati aku pown rase dah nak hancur disebabkan dak klas umr..
tuh je la aku nak luahkan perasaan..
biaselah..
blog nie kan diari elektronik..
sape yg x pwas ati tuh nasib korg rr..
yg pnting skang nie..
AKU BENCI GILER NGAN BDAK FUCK TUH
sekian..
dri hamba yg hena..

0 ulasan: