BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 13 November 2009

sedeyh nye





sedeyhnyer la hai hati ini utk meninggalkan maahad..
sedeyhnyer hati ini untuk ku meninggalkan f2..
sedeyhnyer hati ini untuk aku meninggalkan kawan2 ku di maahad..

kepada kawan2 ku di maahad..
aku maybe x de taon dpan..
aku dah x skola maahad..
aku tau ade yg ske pemergian ku..
tp.
berat hatiku untuk meninggalkan anda semua..
terutama kepada bdak2 2 osman..
banyak sgt kenangan ku bersama mereka..

kenanagan bersama sahabat baik ku..
abrar..minang..podel..fify..anas..fakhri..aqlan..syuk..aiman..kitam..habib..jimbo..zak..k-rule..azam..basyeer,,paan..
terlalu banyak kenangan aku bersama korg..

paan membawa virus decade..
podel kb yg bertanggungjawab..
anas daai' yg sejati..
minang kawan yg baek..
fakhri sahabat sejati..
azam tiang telekom..
aiman membuka pusat pelacuran..
fify dgn gayenye..
aqlan dgn cutenyer..
abrar dgn dahinyer..
habib dgn emasnyer..
kitam dgn gonjengnyer..k-rule dgn mulutnyer..
basyeer dgn petanyer..
syuk dgn manja nyer..
jimbo dgn doraemon nyer..
zak dgn ketinggiannyer..

kepada dak putri..aku menyusun sepuluh jari jika aku pernah sakitkan hati korg..
kalo aku pernah kutuk korg..
kalo aku pernah buli korg..
aku mohon kemaafan diatas tindakan ku itu..terima kasih kerana mengajar ku ape erti lawan dan apa erti kawan..
terima kasih semua..

smoga kita berjumpa lagi di taon hadapan ..
harap2 sume happy wak2 cuti..
apa pun..
klas osman taon nie mantap..
best giler..

aku x akan lupakan gelaran yg ko rg beri kepada ku dan gelaran korg..
terima kasih semua kerana mengajar apa erti sahabat..
terima kasih semua kerana jadi kawan ku selama ini..
sekian..
dari hamba yg hina..
KJAP JE BAEK!!..
LPAS NIE BUAT SHIT BALEK!!..

0 ulasan: